Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto Srbija ne treba da donese rezoluciju o Srebrenici

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 18 februar 2010 16:15
Simić Manojlo
Moje veliko poštovanje za gosp. Karganovića koji se
bori protiv ovog antidržavnog i antinarodnog režima
Borisa Tadića .
MSP odlučio je glasanjem međunarodnih sudija da
Srbija nije kriva .
Rezultat glasanja bio je 13 : 2 ( ova 2 glasa da
Srbija jeste kriva , bila su od predstavnika
islamskih Zemalja ).
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 18 februar 2010 16:30
Marko
Samo da Vam kažem jedno veliko HVALA za Vašu borbu za istinu, a samim tim i za srpski narod. Uz molbu da istrajete, a kada dođe do rasprave u Skupštini o rezoluciji, da pozovete narod na ULICU!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 18 februar 2010 16:42
Mile Bre
Odličan tekst i u potpunosti Vas g. Predsedniče (Istoriskog projekta Srebrenica) podržavam u Vašim nastojanjima da urazumite g.Vukčevića. To bi u nekim drugim okolnostima zaista bilo veoma značajno. Nažalost, sumnjam da će ta knjiga imati uticaja na sve one koji se zalažu za "genocid u Srebrenici", pa i g.Vukčevića. Znate, to su uglavnom oni koji imaju pred sobom neki svoj "CILj" i za njih nisu relavantne činjenice. To bi se pre moglo nazvati domaćim zadatkom nego ciljem. Sve neodoljivo potseća baš na ratna vremana na ovim prostorima, kada Srbi dokazuju da: nisu oni ti ..., da su u pravu ... i sl., a oni međunarodni klimaju glavom i ne komentarišući rade po svom idući ka zadatom cilju. Otkud tolika sličnost? Možda je naredbodavac isti?
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 18 februar 2010 17:42
Goran Jevtović
Gospodine Karganoviću, sam Bog vas je poslao ovom napaćenom narodu! Odavno ste zaslužili najviše ordenje ove države i R. Srpske, ali naravno, moraće te malo da pričekate.

Energija koju ste do sada uložili, zatim vrhunsko znanje, otkrivanje činjenica i maestralno plasiranje istih sa tako kvalitetnim obrazloženjima, zaista je za divljenje!

Vi ste "profesor" za ove ovde, ajde da ih nenazivam onako kako mislim, nije po "euoropskim" kodeksima.

Svako dobro i puno uspeha u daljem radu.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 18 februar 2010 18:56
Dejan
Sasvim dovoljan razlog za nedonošenje rezolucije je to što se za njeno donošenje toliko zdušno zalažu naši "prijatelji" iz EU, Amerike, Jelko Kacin, plus njihove domaće sluge. Sve što oni kažu, treba odmah otpisati, ili uraditi suprotno.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 18 februar 2010 20:23
Ljubiša Spasojević
G. Vukčeviću je važnije od ovog što je napisano u ovom članku, ono što piše na Lukićevom duksu i to mu bode oči, ali ne i transparent navijača u Novm Pazaru, kojim se veliča saradnik okupatora.
Preporuke:
0
0
7 petak, 19 februar 2010 00:59
Milodan
Gospodine Karganoviću da li Vam je poznat sudski slučaj Florance Hartmann? Ja bih rekao da nije. A trebalo bi, po funkciji. Da ste upoznati sa njenim slučajem ne bi postavljali pitalje kao u naslovu vašeg teksta. Da li kojim slučajem znate nešto o "zatamnjivanju" nečega? I ko je to uradio? I zbog čega? I da li je to uticalo na odluku MSP po tužbi BiH protiv SCG? Ispadosmo miljenici MSP i MZ!!!???
Predmet što ga Međunarodni kazneni sud za bivšu Jugoslaviju vodi protiv francuske novinarke i autorice, eksperta za Balkan Florence Hartmann, školski je primjer negiranja svih ovih temeljnih ljudskih prava "uresa demokracije" na tlu demokratske Europe na početku 21. stoljeća.Zanimljivo je podsjetiti da suprotno od onoga što sugerira obrazloženje Tribunala, u tekstovima za koji je kažnjena, Florence Hartmann ne otkriva nikakve "državne tajne" odnosno bilo kakav dokazni materijal dostavljen od strane bilo koje "suverene države" Tribunalu. No, na dvije sporne stranice u knjizi Mir i kazna kao i u svom članaku objavljenom na interentskim stranicama Bosanskog instituta iz Londona, Hartmann "samo" analizira u detalje dvije sudske proceduralne odluke da bi objavila javnosti kako i pod kojim pravnim (ili nepravnim) osnovama je Haški sud stavio pod zaštitu ključne dokumente o ratu.Javnosti je poznato da je riječ o najosjetljivijim dijelovima zapisnika VSO-a koji su ostali povjerljivi u predmetima Haškog tribunala na zahtjev Srbije te je također poznato da nitko i nikada od zvaničnika u Srbiji nije zamjerio Florence Hartmann što je objasnila kako je Srbija dobila te zaštitne mjere, a kamoli rekao da zbog njezine knjige i članka koji su objavljeni prije više od dvije godine, ne želi surađivati s Tribunalom. Ovakva reakcija od strane Srbije nije se niti mogla očekivati budući da su upravo srpski zvaničnici bili ti koji su se sami javno hvalili uspjehom kako su pomoću zaštite dokumenata pri Tribunalu uspjeli oprati državu Srbiju od odgovornosti za genocid u Bosni i Hercegovini.
Preporuke:
0
0
8 petak, 19 februar 2010 01:29
Uroš
Pametni ljudi kažu koliko sami sebe cenimo toliko će nas ceniti i drugi. Upravo nas toliko i cene!

Mi Srbi ne bi trebalo tako lako da prihvatamo verzije neprijatelja iz prošlog rata o tome a pogotovo ne da donosimo rezolucije koje će koliko sutra da nam se razbiju o glavu.

Nema deklaracije o Jasenovcu u Hrvatskoj, ima samo pokušaja da se genocid zataška tj. negira minimiziranjem žrtava, ima i Tompsonovih koncerata na kojima svoje niske ubilačko-koljačke strasti iskazuju desetine hiljada mladih Hrvata, a Hrvatska je ušla u NATO i ulazi u EU. Ima li rezolucije o proterivanju Srba iz Krajine ? Nema! Ima samo objašnjenja da su oni sami dobrovoljno otišli jer im se tako ćefnulo!
Preporuke:
0
0
9 petak, 19 februar 2010 03:00
BL RS
Hvala vam za sve što radite! Sam Bog vas je poslao! Živi i zdravi bili!
Preporuke:
0
0
10 petak, 19 februar 2010 21:34
pera peric
taj trecerazredni ,pravnik, Vukcevic - marioneta Zapada se usudjuje da insistira na donosenju deklaracije kad je jasno utvrdjeno da genocida nije ni bilo. Oglasili su se mnogi poznati intelektualci , publicisti knjizevnici , filozofi sa svih kontinenata sa apelom i preporukom da Skupstina Srbije sucajno ne pokusa da donese pomenutu deklaraciju. Pored ,oluje, ,bljeska, i ostalih zlocina ,Jasenovac, pa bombardovanje SRJ, nekome pada napamet deklaracija o Srebrenici.Neka niko i ne pomisli da ovako nesto predlozi, a kamoli insistira na tome. To ne dolazi u obzir !!!!!
Preporuke:
0
0
11 subota, 20 februar 2010 03:44
qq
U pravu ste Stefane! Srbija ne mora da osudi taj zlocin, genocid ili sta vec, ne mora da se izvini I izrazi zaljenje I niko je ne moze naterati na to. U pravu ste I da broj zrtava jos uvek nije sigurno utvrdjen I verovatno nece nikad biti.

Ima jedan drugi, daleko krupniji problem. Svet je velik I uloga Srbije je minorna. Takav veliki svet je dogadjaj u Srebrenici proglasio genocidom I simbolom svog zla koje se dogodilo. A kako ce ga Srbija proglasiti je potpuno nebitno za svet. Svet sigurno nece revidirati svoju odluku I usaglasavati je sa nasom odlukom.

Na suprot tome, deklaracija je od ogromne vaznosti za nas same. Pokazace prihvatamo li svetske norme ili ne. Prvenstveno nama samima pa tek onda I ostalom svetu. Svet sigurno moze bez Srbije ali moze I Srbija bez sveta, bar teorijski. Na nama je da odlucimo hocemo li sa svetom ili ne.
Preporuke:
0
0
12 subota, 20 februar 2010 13:52
@qq
???????? Pa po toj logici zatvor je idealno mesto da se provede život - nema veze da li si nešto zgrešio ili ne, čim si optužen kriv si i šta te briga, imaš krevet i hranu. Dovoljno. Znači svi disidenti i borci protiv totalitarnih političkih sistema su se bespotrebno borili, trebali su mirno prihvatiti nepravdu.
Vi zagovarate polurobovlasnički status za Srbiju i to u 21om veku.
Preporuke:
0
0
13 subota, 20 februar 2010 14:49
Stefan Karganović
I vi ste na određeni način u pravu, uvaženi qq. Tačno je da je svet, vrlo usko definisan kao par za sada politički i vojnički još uvek nadmoćnih, ali moralno i ekonomski propadajućih, zemalja „dogadjaj u Srebrenici proglasio genocidom i simbolom svog zla koje se dogodilo“. Premisa stoji, ali vaš zaključak je bedan. Vi rezonujete kao sofisti, kojima uopšte nije bitna istina već samo praktični efekti javno zauzetih stavova. Sokrat bi vas oštro ukorio. Ali ima jedna vaša tvrdnja koja nije baš sasvim tačna. Vi kažete da je „kako ce ga Srbija proglasiti […] potpuno nebitno za svet“. Zaista? Ako im je nebitno, zašto su onda naredili da se rezolucija mora usvojiti? Zašto delegiraju svoje pione, od Jelka Kacina do baronice Ešton, da ne pominjem lokalne trabante, da građane Srbije ubeđuju i zastrašuju da se priklone zahtevu za usvajanje rezolucije u kojoj će pisati „genocid“? Vi mi priznajete, dragi moj srpski neo-sofisto, da sam u pravu „ da broj zrtava jos uvek nije sigurno utvrdjen i verovatno nece nikad biti“. Ali samoproglašeni „svet“ čije norme – po vama – Srbija preko ove rezolucije mora da usvoji sve je to već unapred, i bez obzira na činjeničko stanje, utvrdio i kaže da to jeste bio genocid. Njih ne zanima što to nije u skladu ni sa činjenicama, ni sa pravnom logikom. Da „svet“ tvrdi da je 2 + 2 = 5, da li bi svojim sugrađanima preporučili da Narodna skupština Srbije tu novu matematiku treba rezolucijom da usvoji, radi normativne sinhronizacije sa svetom? Da li bi se složili da ta politički proizvoljna jednačina od sada uđe u sve školske udžbenike, iz kojih bi se i vaša deca učila? Ako ne, zašto, kao odgovoran građanin, Narodnoj skupštini preporučujete da usvoji jednu notornu laž? Možda da bi se Srbija lakše integrisala u jednu „Evropu“ koja će se verovatno raspasti još pre nego što ova zemlja bude bila spremna da joj se pridruži.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 21 februar 2010 06:48
qq
Kao prvo, mozda sam I zensko?! Ma salim se musko sam, bar po krstenici.

Stefane, ja I dalje cvrsto stojim iza svih svojih stavova. I kao sto rekoh u uvodu - niko nas ne moze naterati ...i u zakljucku - da sami moramo odluciti. Ako necemo... necemo I tacka!

Kao drugo, ja nisam ucesnik u tom dogadjaju. Sva saznanja o tome sam prikupio preko medija. Naravno, informacije mogu biti I ovakve I onakve. Ja ne znam jeste li Vi ucesnik ili su I Vasa saznanja iz slicnih izvora.

No bez obzira na sve, ja znam da se necete uvrediti ako Vam kazem da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.

Stefane, ukoliko Vi imate cvrste dokaze za svoje stavove, nemojte gubiti vreme po novinama I internetu nego sad odmah rezervisite kartu za Brisel I Njujork I dokazite im da je odluka pogresna. Nedozvolite da svi nosimo nepravedno breme. Svi srbi ce Vam biti neopisivo zahvalni a ja najvise!
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 21 februar 2010 18:18
@qq
No bez obzira na sve, ja znam da se necete uvrediti ako Vam kazem da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.


Sećate li se lika Nikoletine Bursaća - "rekla Partija nema Boga i tačka."
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 21 februar 2010 18:53
Zoran Đorđević
Gospodin qq bi bez zazora prihvatio da je 2+2=5, samo zato što to kažu oni koji su od nas jači. I mnogo greši, lepo je primetio autor članka, što misli da je naše priznanje toga takoreći beznačajno. Upravo je suprotno. Naše priznanje je od suštinskog značaja i naš glas ima veću težinu od svih ostalih. Usuđujem se da kažem – i od svih ostalih zajedno.
Zato se vrše toliki pritisci, zato se ne žale novci, trud i vreme. Jedna medijska podvala, manipulacija koja će po svojim efektima ući u udžbenike za sve visoke škole marifetluka, mora da se održi.
Ipak, nešto me u svoj ovoj mutljavini ohrabruje. U „Politici“ od 19. februara objavljen je članak penzionisanog pukovnika Miodraga Mirkovića „Oprezno sa brojkama“, http://www.politika.rs/rubrike/ostali-komentari/Oprezno-sa-brojkama.sr.html u kome se, da ne prepričavam, otvoreno govori o sumnji u zvaničnu verziju. Ohrabruje me činjenica što je to objavila „Politika“, još uvek ugledan i cenjen list. Da li je to početak javne rasprave o toj temi, ne znam, ali pošto kod nas ništa nije slučajno, moglo bi i to biti.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 22 februar 2010 00:33
Zoran Đorđević
Da dopunim zaključak da ništa nije slučajno. I odlični dokumentarac italijanskog novinara "Beskonačni rat" upravo se sad prikazuje. Pročitajte i komentare gledalaca.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 23 februar 2010 10:32
Lukijan
I kuku, i lele...
Zaista je bespredmetno raspravljati sa nekim koga optužiš da će prihvatiti da je i 2+2=5 ako to od njega traže svetski moćnici, a on ti odgovori:
... da su za mene ocene svetskih institucija daleko merodavnije od Vasih ocena. I Siguran sam da svako bez predubedjenja tako razmislja.
A onda te isti optuži da razmišljaš kao junak iz dečjih pripovetki.
Da nije strašno, bilo bi smešno.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 24 februar 2010 18:33
abrakadabra
Nastup g.Karganovića u emisiji "O svemu po malo" TV Most o predstojećoj rezoluciji:

http://www.youtube.com/watch?v=ZzwnoXzAdCA
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 25 februar 2010 01:04
BB jedan
Neizmerno hvala gospodinu Karganoviću.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner